به مناسبت هفته دولت سالن وحدت رستاق شهرسان صدوق افتتاح شد


به گزارش روابط عمومی اداره کل تربیت بدنی استان یزد صبح امروز 7 شهریور ماه با حضور مدیر كل سیاسی و امنیتی استانداری ، مدیر كل تربیت بدنی استان یزد ، فرماندار و بخشدار شهرستان صدوق
مشاور ورزشی استاندار ، رئیس تبلیغات اسلامی شهرستان صدوق ،‌معاونت توسعه منابع و سرمایه انسانی اداره كل تربیت بدنی و جمعی از مسئولین و ورزشكاران ، سالن وحدت رستاق شهرستان صدوق افتتاح گردید .
در این مراسم مدیر كل تربیت بدنی استان طی سخنانی كوتاه ضمن تشكر از مسئولان شهرستان صدوق و همچنین مهندسین ناظر این پروژه اظهار داشت : ساختمان و سالن قسمتی از ورزش است و بخش دیگر آن مربی و دانش ، ایجاد انگیزه بین ورزشكاران و حمایت از آنها است .
وی اضافه نمود : امیدواریم در آینده شاهد قهرمانی های ورزشكاران این خطه در سطح استان و كشور باشیم .در حاشیه این مراسم مرشد حامد رفیعی در مدح امام علی (ع) اجرای برنامه نمود و همچنین ورزشكاران مدرسه جودو پایگاه قهرمانی رستاق به اجرای حرکات جودو پرداختند و از طرف مدیر كل تربیت بدنی استان به تمامی ورزشكاران مدرسه جودو لباس ورزشی این رشته اهداء گردید .
لازم بذكر است سالن وحدت رستاق شهرستان صدوق با زیر بنای 1252 متر مربع و هزینه ای بالغ بر 3 میلیارد و 930 میلیون ریال از اعتبارات ملی ساخته شده است
.

یزدفردا

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا